Tuesday 8 July 2014

Perangsang Wanita


GERMANY SEX DROP


Adakah isteri anda dingin seks? Atau anda yang dingin pada suami? Bagaimana nak meransang nafsu isteri anda atau bagaimana nak merangsang nafsu anda sendiri sebagai seorang isteri yang dingin?
Jangan risau……
Produk perangsang nafsu terbaik masa kini….Germany sex drops….mengatasi masalah dingin seks…masalah isteri tak melawan ketika diranjang…atau langsung tak ingin berasmara.,,banyak alasan…banyak helahnya.
Berbentuk cecair tanpa rasa dan warna, produk ini boleh dicampurkan ke dalam minuman samada panas atau sejuk. Teh tarik, nesc, kopi atau abc mahu pun di campur dalam makanan.
Hasilnya……….. nafsu isteri anda akan membuak-buak inginkan seks.

Kesan:
Beberapa minit setelah mengambil produk ini , wanita akan merasa ghairah di bawah pengaruh seksual.Wanita akan dahagakan belaian,menjadi bertambah ghairah dan sedia di goda.Selepas setengah jam jangan biarkan saja isteri tu…terus goda agar terus teransang.
Amaran:
1- Di larang menggunakan produk ini untuk memerangkap gadis.
2- Jangan diguna pada orang yang sama dalam tempoh 24 jam.
3- Hanya untuk pasangan yang sah.
4- Wanita mengandung dan mereka yang ada penyakit kronik dilarang menggunakannya.
Aturan pakai:
Tuangkan separuh / sebotol pada minuman.Sebaiknya setengah cawan airnya.  Biarkan dalam 30-40 min dan anda dah boleh usha isteri anda….jangan biarkan ajeeee.
  • Nota: Jangkaan pertumbuhan dan perubahan adalah bergantung pada setiap individu. Kadar pertumbuhan yang dinyatakan adalah berdasarkan kadar yang normal. Ada individu yang memperoleh kesan yang cepat serta ada yang sedikit lambat. Namun, kesan dan perubahan ADALAH POSITIF.


Perhatian:
Produk ini boleh dijadikan hadiah buat rakan-rakan,saudara mara,ibu bapa sendiri jika kita tau kehidupan mereka memang menghadapi masalah dingin seks terutama yang tidur berasingan.

KESAN SAMPINGAN
TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN!!
Produk kami tidak mengandungi bahan terlarang, ia cuma mengandungi bahan semulajadi dan vitamin sahaja. Jadi amat mustahil untuk ada kesan sampingan. produk ini juga telah diuji secara klinikal dengan 10 wanita berasingan, kesemuanya berkesan.



Kandungan:
Mengandungi ekstrak bungaan,ekstrak dari cecair hidupan terpilih dan ekstrak tumbuhan herba terbaik di import dari Sepanyol.(OPS) lily dan rose, air, fructose, melatonin dan canitis.
Produk ini di adun menggunakan kaedah bio technology berkualiti tinggi,tidak mengandungi toksid,dadah,alkohol… malah tiada kesan sampingan.


Taip "gsd" hantar ke 019-252 0249
(sms/wassap/wechat)

ubat kuat tahan lama



0 comments:

Post a Comment