Tuesday 8 July 2014

Dr. Mit Ring (Kondom)


Cincin Dr. MIT sebagai alat pembantu zakar

Alat ini dapat membantu mengekalkan ketegangan zakar dengan berkesan secara mengekalkan takungan darah dalam zakar dari keluar. Caramenggunakan alat ini sangat mudah, alat dilucutkan kepada zakar ketika ereksi berlaku, sehingga keparas pangkal untuk mengekalkan darah dalam zakar.
Alat ini tidak semestinya sesuai untuk semua lelaki. Untuk keterangan lanjut, sila berhubung dengan doktor samada saiznya sesuai untuk anda.

Cincin Dr. MIT adalah salah satu cara mudah untuk mengatasi masalah ketegangan zakar yang berpunca dari ketidakkekalan darah dalam zakar (Venous Leakage)

+ DIREKA DAN DISYORKAN OLEH DR ISMAIL THAMBI SENDIRI.
+ SETELAH DIBUAT KAJIAN SELAMA 3 TAHUN.
+ DISARUNGKAN DI PANGKAL ZAKAR APABILA TEGANG UNTUK MELAMBATKAN EJAKULASI DAN MENGEKALKAN EREKSI.

Terdapat sebilangan besar lelaki yang cepat tewas ketika bersama pasangan dan ini membosankan kedua-dua pihak apabila mereka tidak dapat kecapi nikmat hubungan keintiman seksual.


Berbagai cara akan diperlakukan suami dan kebanyakkan kalinya tidak berjaya. Selain dari meningkatkan kepadatan ereksi dengan mengemut (mencengkam otot lantai pelvis atau otot lubang najis dan lubang kencing) dan bergerak secara terkawal sambil menahan rangsangan yang sedang dinikmati. Ada kalanya berjaya dan ada kalanya gagal. Kini dengan alat penambat ereksi KANDA yang direka oleh Dr.Ismail Tambi dapat menambat ereksi dan membikinkan ereksi padat selain meningkatkan daya untuk melewatkan ejakulasi.


Alat ini diperbuat dari getah asli Malaysia dan telah di Paten untuk tujuan pemantapan ereksi dan melewatkan ejakulasi. Kajian yang telah dilakukan 3 tahun dahulu dengan prototype lama menunjukkan yang lelaki yang cepat tewas dapat melewatkan ejakulasi ketahap yang selesa untuk kedua-dua pasangan.

Alat ini tidak memberi apa-apa kesan negatif.. Alat ini ada dalam pasaran Antarabangsa dan kini ada dijual dilaman ini. Getah ini tidak menghalang hubungan seksual dan tidak menggangu anggota sulit perempuan.


Khasiat Alat pembantu zakar Cincin Dr. MIT

1.Jika dipakai ketika ereksi dapat mengekalkan ketegangan zakar dan menahan darah daripada tercicir atau bocor.

2.Jika dipakai ke paras pangkal zakar dapat menahan darah dan dapat menghindar ejakulasi pramatang 
(Tahan Lama Semasa Bersama Isteri).

3.Menegang, Membesar & Memanjangkan Zakar

4.Jika dipakai selepas menyarung kondom, ia menghalang kondom daripada terlucut.

5.Menambah Nikmat Ketika Bersama Isteri.
6. Tidak perlu Minum, Makan atau Sapu.
7. Boleh digunakan berulang kali.
8. Sesuai digunakan pelbagai peringkat usia.
9. Sesuai untuk pengatin baru.
10. Sesuai untuk pesakit kencing manis & darah tinggi.
11. Insyaallah Dijamin Selamat & Tiada Kesan Sampingan.





Cincin Dr Mit : Soal Jawab bersama "Dr Mit"

SOALAN: 


SAYA berusia 32 tahun dan berumahtangga hampir tiga tahun dan ada dua anak. Masalah yang saya hadapi ialah cepat klimaks dan lambat ereksi untuk kali kedua.Saya malu untuk berjumpa doktor, tetapi kali ini saya nekad mendapatkan nasihat dan berjumpa pakar. SAHIZAN Johor Bahru

JAWAPAN DR.ISMAIL THAMBY: 

Cepat klimaks menjadi tekanan apabila pasangan tidak puas dan diri sendiri pun berasa begitu. Ini berlaku apabila selepas ejakulasi, zakar hilang ketegangan manakala jika ereksi hanya kekal seketika turut memberi hanya sedikit kepuasan. Perkara biasa yang akan dilakukan lelaki ialah mendapatkan tip daripada rakan. Tidak hairan jika kaedah mengurut, guna segala minyak, krim atau gambir Sarawak digunakan, sedangkan semuanya tidak memberi kesan, malah boleh memudaratkan lagi.

Menambat zakar ketika ereksi dengan getah penambat memang satu alternatif. Getah ini dijual di pasaran. Ada yang diimport dari China dan beberapa negara lain. Kini, ada getah penambat zakar buatan Malaysia yang dikenali sebagai Cincin Askmara Kanda. Getah ini dapat meningkatkan daya kawalan daripada ejakulasi awal jika pemakainya menumpukan perhatian kepada getah itu ketika mengerakkan ereksi dalam faraj pasangan. Apabila tumpuan lari, kawalan tiada lagi menyebabkan ejakulasi awal boleh berlaku.

Sehubungan itu, pemakai cincin ini perlu tahu cara untuk menggunakannya supaya dapat meningkatkan daya kawalan daripada ejakulasi awal. Jika dengan pengunaan alat ini masih tiada apa-apa perubahan, lebih baik berjumpa doktor. Saya boleh dihubungi di Damai Service Hospital, Jalan Ipoh,Kuala Lumpur.

SOALAN: 

SAYA berusia 35 tahun dan mempunyai seorang anak berusia tiga tahun. Sejak lima bulan lalu setiap kali mengadakan hubungan seks dengan isteri, saya mengalami ejakulasi terlalu awal dan air mani pula terlalu cair. Selain itu, saya kerap sakit pinggang terutama waktu pagi dan tengah hari. Bagaimana untuk mengatasi masalah ini? Kami juga merancang untuk mendapatkan anak kedua. Apa yang perlu saya lakukan? AMY | Selangor ..

JAWAPAN DR.ISMAIL THAMBY: 

EJAKULASI awal atau cepat klimaks berlaku kerana daya kawalan ejakulasi lemah. Kadang-kadang jika ereksi kurang padat, geselan pada faraj dilakukan dengan cepat dan luar kawalan boleh menyebabkan ejakulasi awal. Cuba gunakan cincin penambat zakar supaya ereksi menjadi lebih padat. Ia dapat membantu meningkatkan daya kawalan dan mengekalkan ereksi. Pastikan cincin dipakai ketika ereksi padat supaya zakar tidak kembali kendur.

Air mani memang akan cair untuk memudahkan sperma bergerak. Air mani cair bukanlah petanda lelaki itu kurang subur, sebaliknya ia adalah air mani yang sihat. Kandungan sperma cukup, bergerak aktif dan bentuknya yang normal adalah ciri air mani yang sihat. Untuk mengetahuinya ujian air mani perlu dilakukan. Jika ada masalah, rawatan sewajar akan diberi doktor.

Memandangkan anda sudah mempunyai anak, peluang untuk menambah bilangan anak memang ada. Cuba lakukan hubungan seks sekerap mungkin sewaktu isteri dalam keadaan subur. Jika gagal juga dalam masa setahun, sila berjumpa doktor untuk pemeriksaan kesuburan.

Beli Cincin 
Dr Mit Dengan Yakin
Cincin 
Dr Mit diiktiraf oleh pakar perubatan. 


Ok lah Supian!!! Saya Berminatlah Nak Dapatkannya..
Berapakah Harga Produk yang hebat ini??
RM 45



RMXX


RM 30.00 Sahaja
Cepat Dapatkan Jangan tunggu sampai  harga naik !!!

Taip "dm" hantar ke 019-252 0249
(sms/wassap/wechat)

ubat kuat tahan lama





1 comment:

  1. Assalamualaikum Doktor saya berumur 29 tahun dan bakal akan mendirikan rumah tangga soalan saya adakah alat 'Dr Mit Ring' ini sesuai digunakan untuk orang yang masih belum berkahwin? atau digunakan ketika bersama dengan pasangan sahaja? selain itu adakah ianya boleh mendatangkan kesan sampingan bagi si pemakai yang masih bujang dan sejauh mana keberkesanan alat ini berfungsi? Sekian Hanafi dari Tampin N. Sembilan.

    ReplyDelete